Back in Bangkok!

25 juli 2015 - Bangkok, Thailand

Back in Bangkok! (25-07-15)

Dat heeft lang geduurd voordat ik dit verhaal eindelijk kon posten. De rest van mijn verdere story volgt.

Dang is met me mee gereisd naar Bangkok en heeft me afgezet bij Coincidence Hostel. De eerste persoon die ik daar tegen het lijf liep was een gespierde Nieuw-Zeelandse dude die ook net aangekomen was. Samen besloten we om even een drankje te doen at Khao San Road. Na een paar biertjes kregen we als snel honger, die we direct daarna hebben gestild.
De nacht die volgde was een van de bizarste nachten ooit. Samen met Corien en twee andere meiden zijn we naar Khao San Road gegaan. Al een week vroeg iedereen zich af wat een pingpongshow nou eigenlijk voorstelt. Zonder er bij na te denken stapten we met z'n vijven in een tuktuk, die ons naar een pingpongshow zou brengen. Er was een race gaande tussen onze tuktuk en een andere met twee toeristen erin. Op een kruising sjeesde de andere tuktuk ons voorbij en botste frontaal tegen een scooter op, waar een oud echtpaartje opzat. De vrouw vloog door de lucht en belandde bewusteloos op de grond. Het ergste was dat iedereen gewoon doorreed en zich niks van het ongeluk aantrok. Eenmaal bij de pingpongshow aangekomen waren we zo in shock dat onze humeur in een paar seconde was veranderd. Toch besloten we om naar binnen te gaan. Het was een donkere ruimte met schaars geklede ontevreden Thaise vrouwen. Het show element was ver te zoeken en ik heb nog nooit zulke vreemde acts gezien. Na een halfuurtje de tweede shock van de avond verwerkt te hebben, zijn we met de taxi terug naar Khao San Road gegaan. De taxidame probeerde ons op te lichten door het meterbedrag op te laten lopen, d.m.v een mega omweg. Eenmaal aangekomen op bestemming, waren we nog niet allemaal uit de taxi of ze begon al te rijden. Een van de andere meiden viel uit de rijdende taxi waar wij vol ongeloof naar stonden te staren.
Na de derde shock verwerkt te hebben zijn we 'buckets' gaan legen en hebben we tot in de late uurtjes op straat gedanst.
Toen ik wakker werd was het al aardig laat. Op m'n telefoon kreeg ik een berichtje binnen van Corien, die graag wilde zwemmen. Na met z'n drieën de halve dag bij een rooftop pool te hebben gelegen, zijn we samen even gaan shoppen. Na drie geslaagde aankopen zijn Nieuw-Zeeland dude en ik gaan chillen op het terras samen met Leo's en Changs. Samen waren we de hele avond op Khao San Road te vinden en hebben we ons erg vermaakt. De volgende dag hebben we samen het plan gemaakt om naar Ko Tao te gaan. The place to be als het om duiken, surfen en snorkelen gaat. Een palmeiland in zuid-Thailand. Can't wait to go there!

1. Jean de brie:
    10 augustus 2015
    Prettige tijd daar in Bangkok Roos(je)?